Strona Niezłe Aparaty to miejsce dla wszystkich fotografów. Profesjonalistów i amatorów dopiero zaczynających swoją przygodę z robieniem zdjęć: strona główna
Adobe RGB czy sRGB jaki zakres kolorów wybrać w aparacie?
Tryb manualny w fotografii – najprościej o fotografowaniu w trybie manualnym. Jak w szybki sposób przyswoić sobie profesjonalny sposób fotografowania?
Zarabianie na fotografii – po czym poznać, że nadszedł ten moment, w którym możesz już brać pieniądze za swoje zdjęcia?
Jak zacząć przygodę z profesjonalną fotografią ślubną?
Pierwsze 20 tysięcy subów na YouTube – Kilka przemyśleń po pierwszym roku poważnego myślenia nad promowaniem marki przez kanał fotograficzny na YouTube. Dwie wskazówki na start: zrozumienie tego kim jest odbiorca treści oraz tego jak działają algorytmy sztucznej inteligencji odpowiadającej za główny ruch na YouTube.
Jak wycenić zdjęcia? Kiedy przychodzi zapytanie o nietypowy rodzaj zlecenia fotograficznego, gubisz się i nie wiesz jak je wycenić? Witaj w klubie, miałem dokładnie tak samo. Aż pewnego dnia wpadłem na to jak wycenić swoje usługi fotograficzne, niezależnie od rodzaju zadania jakie mam do sfotografowania.
Wojna systemów: co wybrać? Aparat Sony czy Canon? Kilka refleksji i argumentów za oraz przeciw każdego z systemów Sony E i Canon R.
Kursy – strona, na której znajdują się wszystkie kursy fotograficzne Niezłych Aparatów. Warsztaty marketingu dla fotografów, kurs pracy z parą na sesji (przydatny dla fotografów ślubnych), kurs fotografowania sesji rodzinnej, kurs SEO (dla fotografów i filmowców pragnących promować swoje usługi przez uzyskiwanie wyższych pozycji w wyszukiwarce), kurs reklamy na Facebooku (dla fotografów i filmowców chcących w tańszy i efektywniejszy sposób docierać do potencjalnych klientów), warsztaty z Tomaszem Tomaszewskim o myśleniu fotograficznym, zapis konferencji reFRESH zawierający materiały przydatne do skonstruowania oferty, pracy nad brandingiem firmy fotograficznej, promowania marki przez Instagram, przygotowania do sesji lifestyle, budowania społeczności przez angażujący blog, wywoływania emocji na sesjach.