Czy marketing fotografa powinien się znacząco różnić w zależności od specjalizacji? Jak powinien reklamować  w sieci swoje usługi fotograf ślubny a jak rodzinny? Jak je prawidłowo opisywać? A może to obojętne i wystarczy nauczyć się jak prowadzić fanpage na Instagramie i Facebooku a reszta “zrobi się sama”? Prawda jest jednak taka: zlecenia fotograficzne nie spadają z nieba. . Zapraszam do wysłuchania rozmowy z Aleksandrą Siwierską z agencji reklamowej Walk. Archiwalne odcinki znajdziesz w zakładce: Podcast, oraz na iTunes i Spotify.

Podcast ukazuje się dzięki waszemu wsparciu na Patronite. Dziękuję. www.patronite.pl/niezleaparaty

Grupa słuchaczy podcastu FB.

Podcast możecie znaleźć także na iTunes

Aleksandra Siwierska w sieci:

www: aleksandrasiwierska.pl
fb: @fotosiwierska
insta: fotografia.siwierska
walk: walk.pl

Kolejny odcinek Niezłych Aparatów już wkrótce. Jeśli macie specjalne życzenia dotyczące tematów, które powinny pojawić się w audycji, lub chcielibyście zaproponować fotografa, który powinien Waszym zdaniem wystąpić w jednym z odcinków podcastu to piszcie, znajdziecie mnie na:

instagram: @niezleaparaty
fb: @niezleaparatypodcast

PS. Więcej informacji o fotografii ślubnej i pracy jako fotograf wysyłam przez darmowy newsletter Fleszem po oczach.

Muzyka użyta w podcaście.

Marketing dla fotografa – opis odcinka:

Kiedy zaczynałem działać jako fotograf ślubny i rodzinny, marketing znaczył tyle co ulotki. Nikt nie miał pojęcia jak powinno się prowadzić fanpage. Już szczytem “ogarnięcia był fakt, że fotograf miał swój fanpage. Promocja usług foto dopiero raczkowała. Wiedzę na temat tego w jaki sposób jak pozyskiwać klientów, fotografowie musieli zdobyć na własną rękę.

Dziś jest o wiele łatwiej. Wystarczy poszukać w sieci. Wystarczy wpisać: marketing fotografa i gotowe. Sieci społecznościowe opierają się na zasadzie polecenia. Jedni użytkownicy polecają sobie fotografów i dzięki temu firmy fotograficzne wielu znanych mi osób urosły w szybkim tempie. Jednak żeby nie było tak kolorowo: to, że wiedza jest na wyciągnięcie ręki, wcale nie oznacza, że będzie coraz łatwiej. Okres “bonanzy” już minął. Zwróć uwagę na to ile osób odkryło metody na łatwe pozyskiwanie zleceń fotograficznych. Ilu fotografów poszło na warsztaty i poprawiło swoje umiejętności? Cała masa. Dlatego warto się ciągle szkolić i ten odcinek podcastu niech będzie pierwszym krokiem, który zrobisz by ulepszyć swój marketing.

Leave A

Comment