fbpx

SEO, które działa. {Kurs dla fotografów i filmowców}

(7 Opinie)
499 zł
seo dla fotografow i filmowcow

Jak podnieść ruch na stronie? Co robić by mieć klientów dzięki SEO? W kursie dla fotografów i filmowców “SEO, które działa” poprowadzimy Cię krok po kroku przez wszystkie zagadnienia związane z uzyskiwaniem większego ruchu z wyszukiwarki. Od zera do kilku tysięcy użytkowników miesięcznie.

Kamil: Jestem fotografem, początkowo bezskutecznie polegałem na agencjach SEO aż wziąłem sprawy w swoje ręce. Dziś z sukcesem pozycjonuję nie tylko swoją własną stronę ale również opiekuję się stronami innych fotografów. Przeprowadzam audyty i konsultacje w zakresie SEO. Moja historia oznacza że SEO to nie czarna magia ani inżynieria kosmiczna. Skoro ja mogłem się tego nauczyć to każdy może zrobić to samo.

Jacek: Google wycięło mnie z wyników po włamaniu hackera na stronę – wtedy obiecałem sobie, że muszę nie tylko odbudować dawną pozycję, ale wypozycjonować moją stronę w wyszukiwarce jak nigdy dotąd. Każdy powód jest dobry by zacząć się uczyć SEO bo ta wiedza procentuje. Każdego miesiąca widzisz większy ruch z Google i nie jest to tylko zysk w postaci cyferek, ale realni ludzie, którzy oglądają Twoje zdjęcia i zamawiają Twoje usługi. Fotografowie i filmowcy bardzo rzadko skupiają uwagę na tej części marketingu (tak SEO to część strategii marketingowej w firmie foto i wideo) więc tym lepiej dla Ciebie. Zacznij naukę pozycjonowania już teraz i ciesz się ruchem nawet jeśli w sezonie odstawisz SEO na chwilę…

Kurs online: “SEO dla fotografów, które działa”

Tak więc wiesz już, że kurs “SEO, które działa” prowadzą dwaj fotografowie: Kamil Koziński (zajmujący się również SEO na stronach innych fotografów) oraz Jacek Siwko (ulubiony prowadzący z Niezłych Aparatów).

Oglądając poszczególne lekcje, które dla Ciebie przygotowaliśmy dowiesz się jak działa Google i jak sprawić by wyszukiwarka pokochała Twoją stronę. W kursie “SEO, które działa” pokazujemy nie tylko metody na wyższe pozycje w wyszukiwarce, ale tłumaczymy naszą filozofię, która opiera się wyłącznie o to czego o SEO uczą eksperci pracujący w Google. Tłumaczymy jak wywindować stronę internetową, ale tak by nie straciła swoich pozycji nawet w przypadku zmian algorytmów wyszukiwarki. Triki na szybki ruch zostawiamy dla innych, sami zaś zapraszamy do żmudnego i pracowitego marszu po TOP 10 w Google.

Jacek: Od kiedy pamiętam Google stanowiło mój najmocniejszy kanał pozyskiwania zleceń fotograficznych. Firmy, które wyskakują w sieci na różne zapytania od razu zyskują w oczach klientów. Zaufanie jakim obdarza się wyszukiwarkę spływa także na strony, które znajduje się dzięki niej.

Najfajniesze w SEO jest to, że nie trzeba pracować nad nim codziennie a dochodząc do dobrych wyników nie straci się ich w jeden miesiąc. Media społecznościowe to sukces w kilka sekund, w Google nie ma tak łatwo, ale co łatwo przychodzi – łatwiej też stracić. Z SEO jest nieco inaczej, to inwestycja przynosząca długoterminowe efekty.

Najważniejsze kryteria rankingu Google

Czytając o SEO można się zagubić. Jest około 200+ czynników wpływających na pozycje stron internetowych w Google. Kiedyś napisałem Kamilowi: “sam wiesz jakie SEO jest, tyle niby różnych spraw a trzeba je rozumieć całościowo” i takie rozumienie przekazujemy w kursie “SEO, które działa”. Całość podzieliliśmy na pięć rozdziałów a każdy z nich na mniejsze lekcje by dać Ci możliwość przejścia przez etap uczenia się SEO krok po kroku

Uważamy, że Seo należy robić dla ludzi, a nie pod boty wyszukiwarki dlatego, że Google rok rocznie coraz większy nacisk kładzie na sygnały płynące od własnych użytkowników. Na dłuższą metę nikt nie jest w stanie oszukać algorytmów, a zatem warto od samego początku grać fair. 

Ile trwa wypozycjonowanie strony?

Skanowanie całej sieci internetowej przez boty trwa około dwóch tygodni. W przypadku mniejszych stron częstotliwość wizyt botów nie jest tak wysoka jak w przypadku wiodących serwisów, ale istnieje sposób przyspieszanie tego procesu… Każda strona na ogół pnie się w wynikach od 1 do 6 m-cy (zależności od konkurencyjności słów kluczowych, na których Ci zależy). W kursie pokażemy Ci jak znaleźć frazy, które przynoszą klientów, a niekoniecznie należą do tych najtrudniejszych, na które chcą się wypozycjonować inni fotografowie i filmowcy. 

Gorąco wierzymy w to, że nie tyle liczy się sama wielkość ruchu co koncentrowanie się na właściwych frazach, które sprzedają… Podstawowym celem SEO powinno być pozyskiwanie nowych klientów i poszerzanie grupy ludzi, którym znana jest Twoja marka. Chcemy by Twoją dewizą stało się hasło: blog jest kanałem pozyskiwania klientów, a nie tylko kanałem pozyskiwania ruchu.

Chcemy byś pozycjonował się w Google w zgodzie ze zdrowym rozsądkiem – czyli koncentrując swoje wysiłki na hasłach, które przyniosą Ci klientów a nie zapewnią ruch “kopaczy opon”. Ten ostatni termin to taka robocza nazwa ludzi, którzy odwiedzają salony samochodowe lub komisy by “sobie pooglądać”. Nie chcą niczego kupić, ale za to uwielbiają zawracać głowę. Podpowiemy Ci jak ocenić intencje ludzi szukających w sieci. Dzięki temu oszczędzisz sobie kłopotu i nie będziesz pozycjonować się na hasła wpisywane przez “kopaczy”.

Czemu strony lecą w dół po update’ach Google?

Pierwszą odpowiedzią jest podejrzenie o prowadzenia tak zwanego Black Hat SEO. My opieramy się wyłącznie na White Hat czyli zasadach podyktowanych przez Google. Nie straszne nam jakiekolwiek aktualizacje algorytmów wyszukiwarki. Po przejściu przez ten kurs będziesz mógł samodzielnie pracować nad pozycją w sieci. Dodajmy: nie jest to nic trudnego bo skoro nam się to udaje to chyba każdy da sobie z tym radę. 

Skąd czerpać wiedzę o SEO?

Stworzyliśmy jedyny w Polsce kurs dedykowany branży foto & wideo. Unikalne sprawdzone w praktyce metody, w łatwy i przystępny sposób wyjaśnimy krok po kroku całe to SEO. W dodatku na przykładach, które możesz wprowadzić na swojej stronie jeden do jednego. Gorąco zachęcamy do walki o dominację w sieci!

Jak korzystać z kursu wideo?

Informacje o kursie

  • Wykłady 44
  • Quizy 0
  • Czas trwania 8 godzin
  • Studenci 89
  • Możliwość oceny Tak
  • Wyszukiwanie i dobór fraz kluczowych 7

    • Wykład1.1
      HELLO!
    • Wykład1.2
      Wstęp
    • Wykład1.3
      Rodzaje fraz i ich intencje
    • Wykład1.4
      Strategia doboru fraz (Frazy z długiego ogona – long tail)
    • Wykład1.5
      LSI keywords – czego chce Google?
    • Wykład1.6
      Narzędzia i sposoby poszukiwania frazy (hasła wyszukiwania)
    • Wykład1.7
      Gdzie czerpać pomysły na frazy / odwrotna inżynieria / analiza konkurencji
  • Treść (SEO Content) 9

    • Wykład2.1
      Wstęp
    • Wykład2.2
      Narzędzia do wyszukiwania pomysłów na treści
    • Wykład2.3
      Jak tworzyć angażujące i zoptymalizowane tytuły pod SEO (zwiększ klikalność) – pompowanie CTR
    • Wykład2.4
      Metoda haka, czyli jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń (Bounce Rate)
    • Wykład2.5
      Duplicate content i problem kanibalizacji własnych treści
    • Wykład2.6
      Metoda wieżowca, czyli jak tworzyć treść która wygrywa?
    • Wykład2.7
      Jak stworzyć idealny wpis na blogu?
    • Wykład2.8
      Promocja, “content rodeo” i recykling treści
    • Wykład2.9
      “Wikipedia style” oraz szybka metoda na wejście do TOP 10 w Google!
  • Optymalizacja techniczna 12

    • Wykład3.1
      Wstęp
    • Wykład3.2
      Struktura i architektura strony
    • Wykład3.3
      Elementy nawigacyjne
    • Wykład3.4
      Tytuł, opis i zdjęcie do social mediów
    • Wykład3.5
      Znaczniki html i znaczniki meta
    • Wykład3.6
      Dane strukturalne
    • Wykład3.7
      Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne
    • Wykład3.8
      Przyjazne adresy url
    • Wykład3.9
      Prędkość ładowania strony
    • Wykład3.10
      Optymalizacja obrazów
    • Wykład3.11
      UX czyli jak poprawić użyteczność strony i zadowolenie użytkowników
    • Wykład3.12
      Mini audyt: analiza SEO
  • Off-site (Linkbuilding) 12

    • Wykład4.1
      Wstęp
    • Wykład4.2
      Rodzaje linków
    • Wykład4.3
      Tworzenie angażujących treści
    • Wykład4.4
      Źródła unikalnych linków
    • Wykład4.5
      Lokalne SEO
    • Wykład4.6
      Blogowanie gościnne
    • Wykład4.7
      Content marketing i art. sponsorowane
    • Wykład4.8
      Przynależność do zrzeszeń i konkursy
    • Wykład4.9
      Publikacja swoich prac / sesji na portalach branżowych
    • Wykład4.10
      Monitorowanie wyników marki
    • Wykład4.11
      Blogi satelitarne
    • Wykład4.12
      “Metoda broken link”
  • Monitorowanie i analiza efektów 4

    • Wykład5.1
      Wstęp
    • Wykład5.2
      Google Search Console
    • Wykład5.3
      Google Analytics
    • Wykład5.4
      Narzędzia do monitorowania słów kluczowych oraz widoczności w internecie

Opinie

Średnia ocena

5
Na podstawie 7 ocen

Szczegółowa ocena

5Ocena
100%
4Ocena
0%
3Ocena
0%
2Ocena
0%
1Ocena
0%

    Mega dobry kurs SEO

    Witaj Jacku, przejrzałam już Wasz kurs "SEO, które działa". Jest mega dobry i myślę, że sama zacznę dbać o swoją stronę.

    Rafał Osiński

    Przerobiłem kurs, bardzo dobry dla średniozaawansowanego za jakiego się uważałem, dowiedziałem się o kolejnych rzeczach i ciekawych narzędziach. Być może przydałaby się do niego podsumowująca checklista za co po kolei się zabrać (lub diagram przepływowy :)

    Wszytko w jednym miejscu, po kolei i na temat!

    Pierwszy wpis na blogu po kursie zaświecił mi się w Yoast na zielono :) ! Jestem totalnym laikiem w temacie SEO (cała moja wiedza pochodziła właśnie z Yoast) i zależało mi, żeby w popracować nad swoją www pod tym kątem. Oczywiście w sieci jest bardzo dużo informacji w tym temacie, ale nigdy nie ma pewności, że wiedza tam zawarta jest rzetelna i aktualna - zwłaszcza trudno to zweryfikować laikowi ... Zdecydowałam się na kurs od Niezłych, bo wiedziałam, że oba te warunki będą spełnione. Wiem i widzę jak Jacek działa, i jakie osiąga wyniki - więc jeśli czerpać wiedzę to od najlepszych!

    Super kurs!

    Od pierwszych lekcji kurs jest bardzo prosty i mega pomocny. Duża dawka dobrej wiedzy. Marzyłem o takim kursie. Na pewno wart zakupu!

    Polecam każdemu kurs SEO, które działa!

    Kurs SEO odpowiedział na wszystkie nurtujące mnie pytania z tematyki pozycjonowania w bardzo przystępnej formie. Polecam każdemu, który się waha między inwestowaniem w agencje SEO a własną analizą strony i contentem, polecam to drugie.

Kamil Koziński – fotograf oraz ekspert od SEO. Zajmuje się pozycjonowaniem stron fotograficznych oraz grupą na Facebooku i blogiem: "SEO dla opornych". // Jacek Siwko – fotograf gawędziarz, kieruje jednoosobowym sztabem SEO w Niezłych Aparatach.
499 zł

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *