Drugie wystąpienie to kolejny huragan, który odświeża umysł fotografa. Agnieszka Tylka dzieli się w nim receptą na budowanie marki fotograficznej, której zwyczajnie można zaufać. W dobie chaosu jaki powodują w klientach komunikaty wysyłane przez fotografów to zaufanie jest naszym najcenniejszym zasobem.
Agnieszka Tylka – “Budowanie zaufania klientów na Instagramie”
Jakość zdjęć też, ale gdy wszyscy obrabiają fotografie na podobnym poziomie, zaufanie to ekstra składnik. Aga z powodzeniem buduje grupę (używam tego słowa w pozytywnym znaczeniu) psychofanów. Nie tylko za pośrednictwem Instagram Stories, ale ten kanał przynosi jej znakomite rezultaty.
Jeśli masz już dreszcz emocji i chcesz posłuchać Agi to czekaj bo muszę napisać o jeszcze jednej – arcyważnej – sprawie. Poznając Agnieszkę Tylkę i jej filozofię, sposób pracy z ludźmi, porozumiewania się z nimi przez sieć oraz widząc efekty jakie przynosi zestawienie tych zmiennych, stwierdziłem co następuje: nie musisz mieć setek tysięcy fanów by zapełnić sobie kalendarz zleceń na sesje rodzinne. Możesz być “małym gigantem”, który działa lokalnie i którego znają wszyscy potencjalni klienci.
Jak korzystać z kursu?
Informacje o kursie
- Wykłady 1
- Quizy 0
- Czas trwania 2 godziny
- Studenci 12
- Możliwość oceny Tak
- Wykład Agnieszki Tylki – reFRESH